Liga ryb dešná

07.03.2011 10:06

Rybáček liga 5 kolo.Dešná

Závěrečné kolo tohoto ročníku se vracíme na vodu ,kde to pro nás vše začalo a tím nemyslím
jen tento ročník, ale hlavně to šílenství zvané závody. Vůbec by mne nenapadlo, jakým způsobem nás to pohltí. Púvodní dúvod vyzkoušet konkurenceschopnost vlastního boilí je
zapomenuta .Nevím, jestli je to tím, že se nám celkem začalo dařit ,nebo tím ,kolik věcí se dá na
závodech přiučit , ale co vím určitě,  mě osobně motivovalo nejvíc , je elita v karp lize .Pohled na výsledky za pár ročníků hovoří jasně,není to jen o fleku.
Ale k závodům. Stojíme před losem fleků a uvědomujeme si větší nervozitu než obvykle .
Zatím nepochopitelně ligu vedeme ,ale rozdíly jsou minimální a není vůbec jistý, že nakonec budeme na bedně.Z napětím sledujeme, kdo vytáhne podle nás nejlepší místo naproti u rákosů.
Hrůza ,zrovna kluci z B.S.Baitsu kteří nám nejvíc šlapou na paty.My usedáme na výběžek uprostřed revíru a jak později zjistíme, rovněž velice produktivní místo.
Přitáhly jsme sebou karavan ,který z nás rozhodně kapraře v očích konkurence neudělá.
„Tak ted jen trochu zacouvat a máme karavánek za prdelkou“ Zařadil jsem ,sešlápnul plyn,nic. „Cožé“ že by moje Navarka neutlačila blbej karavan.Zahejbal jsem všemy páčkami a čudlíkami kterými mne výrobce obdařil a znovu se pokusil umístit karavánek.
Bahno a tráva lítala kolem a já po urputném boji zvítězil.Samozřejmě,byla to moje první jízda z boudou vůbec.Jak jsem na to dostal papíry nebudu komentovat, ale už aspoń vím, že když chcu couvat, je dobrý odblokovat brzdy.
Nahazujem a jak to bývá na Dešné, dlouho bez záběru nejsme .Končí první den závodů a my začínáme poprvé hodnotit situaci. Co se děje na druhé straně sice netušíme, ale víme, že sousedé ……….pravidelně bodují a to bez vnazení.My sice máme silné momenty, ale ve chvíly kdy raketou dovazujeme, jsme přes hodinu mrtví a co víc při tom mlácení to sousedům jde ještě líp.Rozhodnutí je jasný, během dovnazení  musí nástrahy jinam .Před rozedněním rozjíždíme tuto variantu.Po pár hodinách se naše bilance ze sousedy mění v náš prosech .Chytáme ryby bez větších mezer a vždy návrat na krmné místo je okořeněn několika dabli .Postupem času bereme sosedům pravidelné úlovky a stahujeme rybu na krmné místo.
Zjiš´tujeme že bojujeme o špici ,samozřejmě z týmem B.S Baite.Přichází druhý večer. Jak to tak bývá ,naše oči chcá nechcá ve chvílých bez záběru se natáčí směrem k soupeři ,který nás nejvíc zajímá.
Jelikož naši přátelé z B.S. jsou velcí vtipálci a možná proto že nás pozorovaly stejně pozorně,